Τρίτη, 19 Δεκεμβρίου 2017

Happiness



Ο εγκέφαλος κουβαλάει ένα βαρύ φορτίο από το παρελθόν και το μέλλον το οποίο δεν χρειάζεται. Αυτό το έξτρα φορτίο είναι επώδυνο για τον εγκέφαλο και δημιουργεί στρες,  άγχος και συχνά δυστυχία.

Επικεντρώστε τον νου σας στην επόμενη μια ώρα από τώρα και προσπαθείτε να αδειάσετε τον εγκέφαλο σας από τα βάρη του. Όμως μετά πρέπει να γεμίσετε τον εγκέφαλό σας με θετικές σκέψεις. Γράψτε σε ένα χαρτί αυτά για τα οποία είσαι ευγνώμων από την ζωή σου από εμπειρίες, από αγαθά, από ανθρώπους.(Gratitude meditation.) Καθίστε σε ένα ήσυχο και άνετο μέρος. Κλείστε τα μάτια και πάρτε βαθιά,  ήρεμη αναπνοή. Φέρτο στο μυαλό τον πρώτο άνθρωπο που θα θέλατε να του δείξατε την ευγνωμοσύνη σας και ενώ εκ πνέεται προσπαθείτε να δείτε καθαρά το πρόσωπό του και το χαμόγελό του όσο πιο καθαρά μπορείτε και στείλτε ένα σιωπηρό μήνυμα ευγνωμοσύνης κατά την εκπνοή σας.

Επαναλάβετε αυτή την άσκηση με 5 πρόσωπα. Ηρεμίστε για 5 λεπτά και μετά ανοίξτε τα μάτια σας. Αυτή την άσκηση μπορείτε να την κάνετε για την υγεία, για το σπίτι σας, για την εργασία σας.

Ο εγκέφαλος ταλαντεύεται με δύο τρόπους:  επικεντρώνεται σε κάτι  ενδιαφέρον και παρεκκλίνει όταν περιπλανιέται άσκοπα ή όταν αποπροσανατολίζεται από ένα γεγονός που σε αναστατώνει πνευματικά, πολύ πριν αρχίσεις  να διαχειρίζεσαι το γεγονός αυτό πραγματικά.

Όμως έχει αποδειχτεί από την επιστήμη της νευροβιολογίας,  ότι ένας  ήρεμος εγκέφαλος αναπαράγει δύναμη.

Για να είναι κάποιο άτομο πιο ευτυχισμένο και πιο υγιές , χρειάζεται να ανανεώσει[LK1]  τον εγκέφαλο του, δηλαδή να αλλάξει  τον τρόπο των σκέψεων του.

Για να κερδηθεί η ηρεμία του εγκεφάλου, πρέπει το άτομο πρώτα να μάθει να τον αδειάζει, δηλαδή να κάνει «πνευματική κάθαρση». Για  να φθάσει σε αυτή την κάθαρση, θα πρέπει να απελευθερώσει τον νου του, από τυχόν φόβους, μίση, ανασφάλειες, μετανοήσεις και συναισθήματα ενοχών.

«Μόνο εμείς οι ίδιοι μπορούμε να δημιουργήσουμε την δική μας ευτυχία.».